Najczęściej zadawane pytania

  • Co to jest PayNetCard?

    Karta PayNetCard umożliwia dokonywanie zakupów przez internet we wszystkich sklepach oznaczonych logo Mastercard®. Jest to wirtualna, anonimowa karta płatnicza w formie wydruku z terminala, z wyglądu przypominająca paragon. Przeznaczona jest do bezpiecznych zakupów w Internecie
  • Gdzie mogę kupić kartę PayNetCard?

    Karty są dostępne w punktach sprzedaży oznaczonych logo PayNetCard lub PayUp, a ich lista jest dostępna tutaj
  • Jakie nominały karty PayNetCard są dostępne?

    30, 100, 300 PLN
  • Jak kupować przy użyciu karty PayNetCard?

    W wybranym sklepie internetowym, akceptującym płatności kartą Mastercard®, należy wybrać jako formę płatności 'płatność kartą', a następnie podać umieszczone na karcie dane, takie jak: numer karty (16 cyfr), data ważności, kod CVV (3 cyfry) oraz potwierdzić zakup
  • Czy z karty mogę skorzystać tylko raz?

    Z karty PayNetCard można korzystać wielokrotnie, do momentu wyczerpania dostępnych na niej środków
  • Czy mogę doładować (zasilić ponownie) kartę?

    Nie ma takiej możliwości, prosimy o zakupienie nowej karty
  • Jak mogę sprawdzić dostępne środki na karcie?

    Saldo karty można sprawdzić na stronie https://paynetcard.pl/ w sekcji "Sprawdź stan konta"
  • Jaki jest okres ważności karty?

    Okres ważności każdej karty wynosi 6 miesięcy od daty zakupu i jest wydrukowany bezpośrednio na karcie PayNetCard
  • Moja płatność została odrzucona, pomimo dostępności środków na koncie. Co mam zrobić?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi mailowo na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 22 209 2555
  • W jakich sklepach mogę płacić kartą PayNetCard?

    Kartą można płacić we wszystkich sklepach internetowych oznaczonych logo Mastercard®
  • Czy mogę robić zakupy kartą PayNetCard również zagranicą?

    Tak, jeśli jest to sklep akceptujący karty Mastercard®
  • Czy można cofnąć transakcję?

    Niestety, nie można cofnąć potwierdzonej transakcji. Jeśli posiadacz karty PayNetCard chciałby odzyskać zapłaconą kwotę, musi skontaktować się ze sprzedawcą/sklepem internetowym
  • Jak szybko realizowane są transakcje?

    Karta PayNetCard działa jak inne karty płatnicze, transakcje są przetwarzane niezwłocznie po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym. Po potwierdzeniu zakupu, dana kwota płatności zostanie niezwłocznie przekazana do odpowiedniego sklepu internetowego. Jeżeli z przyczyn technicznych zlecona transakcja nie została zrealizowana, kwota zostanie zwrócona użytkownikowi na kartę w ciągu kilku minut
  • Zgubiłem/zniszczyłem swoją kartę PayNetCard. Czy mogę ją zablokować i odzyskać wpłacone środki?

    Karta PayNetCard jest anonimową wirtualną kartą. Należy ją traktować jak gotówkę ‐ w przypadku zniszczenia lub zagubienia nie można odzyskać środków
  • Jak mogę wypłacić dostępne środki z karty PayNetCard?

    W celu wykupu środków na karcie prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi mailowo na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 22 209 2555. Udzielimy informacji co jest niezbędne, aby dokonać wykupu
  • Jaki jest limit pojedynczej transakcji kartą PayNetCard?

    Do wartości środków na karcie
  • Co zrobić jeśli nie dostanę zamówionego towaru/usługi lub będą one niewłaściwe?

    W przypadku płatności kartą PayNetCard, jeśli sprzedawca nie dostarczył towaru lub w inny sposób nie wywiązał się z umowy (towar jest wadliwy bądź niezgodny z opisem), można skorzystać z opcji chargé back. W pierwszej kolejności należy podjąć próbę wyjaśnienia sprawy ze sprzedawcą, odesłać lub zwrócić wadliwy towar. Jeśli sprzedawca odmawia zwrotu środków, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi mailowo na adres [email protected] Niezbędne będzie zgromadzenie wymaganej dokumentacji. O szczegółach poinformujemy bezpośrednio w odpowiedzi na zgłoszenie